Санның бөлігі
Пән: Математика
Асқарбекова Балымкүл Дайрашқызы Астана қаласы.Райымбек батыр атындағы №50 «Қазғарыш» мектеп- лицейінің математика пәні мұғалімі Жас кезіңде алған білім, Тасқа жазған жазумен тең. Есейгенде алған білім, Құмға жазған жазумен тең. Сабақтың тақырыбы: Санның бөлігін табу Сабақтың мақсаты: 1) Білімділігі: Санның бөлігін табу ережесін білу. 2) Дамытушылық: Ережелерді есептер шығару барысында қолдана білу дағдысын қалыптастыру. 3) Тәрбиелілігі: Аралас сан, жай бөлшекті жазу колографиясын қадағалау, таза, көркем жазуға тәрбиелеу. Сабақтың көрнекілігі: парақшалар, интерактивті тақта, ДК. Сабақтың типі: Білім мен дағдысын қалыптастыру Сабақтың түрі: іздендіру сабағы Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі 2. Үй тапсырмасын тексеру (Математикалық диктант ) Математикалық диктант Математикалық диктант жауабы: [pic] Бағалау шкаласы: «5»-5 «4»-4 «3»-3 «2,1»-2 3. Жаңа сабақты түсіндіру. (Іздендіру кезеңі) Санның бөлігін табу Есеп: Математика кабинетінің еденінің ауданы 36 м2. Еденнің [pic]-інде парталар орналасқан. Парталар орналасқан еденнің ауданын табыңыз. Sеден = 36м2 Парта-[pic]-бөлігі Sпарта = ? Шешуі: Sпарта = 36 *[pic]=20 м2 Анықтама: Санның бөлігін табу үшін санды осы бөлшекке көбейту керек. 1-мысал: [pic]санының бөлігін табайық. [pic] 2-мысал: [pic]санының [pic] бөлігін табайық. [pic] 4. Есептер шығару (Дамыту кезеңі) 1) Оқулықтан: № 813, 814, 815 есептерді орындайды. 2) Кеспе парақшалар таратылады. КЕСПЕ Есептің кестедегі жауаптарымен бір бағанға оның тұсындағы әріптерді қойыңдар. Сонда сендер қазақтың ұлы математигінің атын оқи аласыздар. С. 8 метрдің [pic]бөлігін тап Қ. [pic] А. [pic] Р. [pic] |[pic] |[pic] |[pic] |[pic] |[pic] | |А |С |Қ |А |Р | 3) Шығармашылық жұмыс: «Дарынды дарабозды анықтау» Амалды орында: [pic] 5. Бекіту. Есеп: Наурыз мерекесіне арнап мектеп 48 кг торт дайындады. Оның [pic] бөлігі бастауыш сынып оқушыларына берілді. Бастауыш сынып оқушыларына неше кг торт бөлінді? Торт-48 кг. Бастауыш-[pic]бөлігі Бастауыш -? Кг Шешуі: [pic]кг. 6. Үйге тапсырма: №816, 817,818,819,820 7. Бағалау. КЕСПЕ Есептің кестедегі жауаптарымен бір бағанға оның тұсындағы әріптерді қойыңдар. Сонда сендер қазақтың ұлы математигінің атын оқи аласыздар. С. 8 метрдің [pic]бөлігін тап Қ. [pic] А. [pic] Р. [pic] |[pic] |[pic] |[pic] |[pic] |[pic] | | | | | | | КЕСПЕ Есептің кестедегі жауаптарымен бір бағанға оның тұсындағы әріптерді қойыңдар. Сонда сендер қазақтың ұлы математигінің атын оқи аласыздар. С. 8 метрдің [pic]бөлігін тап Қ. [pic] А. [pic] Р. [pic] |[pic] |[pic] |[pic] |[pic] |[pic] | | | | | | | КЕСПЕ Есептің кестедегі жауаптарымен бір бағанға оның тұсындағы әріптерді қойыңдар. Сонда сендер қазақтың ұлы математигінің атын оқи аласыздар. С. 8 метрдің [pic]бөлігін тап Қ. [pic] А. [pic] Р. [pic] |[pic] |[pic] |[pic] |[pic] |[pic] | | | | | | | Шығармашылық жұмыс: «Дарынды дарабозды анықтау» Амалды орында: [pic] Шығармашылық жұмыс: «Дарынды дарабозды анықтау» Амалды орында: [pic] Шығармашылық жұмыс: «Дарынды дарабозды анықтау» Амалды орында: [pic] Шығармашылық жұмыс: «Дарынды дарабозды анықтау» Амалды орында: [pic] Шығармашылық жұмыс: «Дарынды дарабозды анықтау» Амалды орында: [pic] ----------------------- [pic] парта еден