Әке тәлімі. Алтай Аманжолов
Әдебиеттік оқу. 4 сынып. Астана қаласы №56 мектеп лицей Бегаева Еркеназ Тулеуовна Сабақтың тақырыбы: Әке тәлімі. Алтай Аманжолов Сабақтың мақсаты: Әке тәлімі өмірлік тәжірибесі мен теорияны ұштастыра білуге, қолайсыз жағдайдың, қателіктің алдын алуға, болдырмауға жол аша білетін тәрбиенің бірден бір көзі екенін үғына отырып, әңгіменің негізін түсіне білуге жол ашу. Сыни тұрғыда ойлау қабілеттерінің дамуына жағдай тұғызу. (Қорытынды жасау , салыстыру, толықтыру, негізгі ойды түйіндеу, сипаттау, алған білімін
Әдебиеттік оқу. 4 сынып. Астана қаласы №56 мектеп-лицей Бегаева Еркеназ Тулеуовна
Сабақтың тақырыбы: Әке тәлімі. ... ... ... ... Әке ... өмірлік тәжірибесі мен теорияны ұштастыра білуге, қолайсыз
жағдайдың, қателіктің алдын алуға, болдырмауға жол аша ... ... ... көзі ... ... ... ... негізін түсіне білуге жол ашу.
* Сыни тұрғыда ойлау қабілеттерінің дамуына жағдай тұғызу.
(Қорытынды жасау , ... ... ... ойды ... ... алған білімін жаңа жағдайларда пайдалана білу қабілеттерінің дамуы.)
* Еңбексүйгіштікке, өмірдің әртүрлі жағдайларына дұрыс көзқараспен
қарауға, үлкендерді ... ... ... ... мүмкіндік беру.
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта.Автор суреттері, нақыл сөздер, әңгіменің желісімен салынған сюжетті сурет, кемпірқосақтың ... (әр ... ... ... ... ... ... (кемпірқосақ түстес жұқа маталар)
Сабақтың барысы:
... ... Ұй ... ...
Жаңа ... көшу ... - Балалар, бүгін сендермен өмірімізде кездесетін әртүрлі қиын жағдайлар ... ... Бұл ... ... ... ... осы өмірімізде төбелес немесе ұрыс ортасында, күш қолдану жағдайында, жанжалдасу, түрлі айқай-шудың арасында болған кезеңдер, тіпті қатыспаған ... ... ... ... ... ... Және бұл ... әрқайсысымыз әртүрлі шешім тауып шығып кетіп жүрдік.Тіпті кейбіріміз шешімін таба алмай талай дал болған кездеріміз де ... ... I. ... ... Белгілі бір жағдайға баға беріп, дұрыс шешімін табуға көмек беру үшін, оны ... ... және ол ... ... әртүрлі бағытта байқау керек. Ол жағдайды қарастырудың қанша жағын тапсаң, оны соншалықты жақынырақ танып, өзің үшін ... ... ... ... ... туғызасың, дұрыс шешімін табуға мүмкіндік аласың.
Қазір біз ... ... ... Және ... ... шешімінтабу үшін алдымыздағы кемпірқосақ көмектеседі. Ал сендер кемпірқосаққай кезде ... ... ме?
... ... ... ... жаңбыр жауған жақтан көрінеді. Яғни, жаңбыр жауған кезде ауаны мың сан су ... ... ... Ал ... су ... ... кішкене призмаға ұқсас. Мұндай призмалар шексіз көп болғандықтан, кемпірқосақ та ... ... орай ... ... 1995 жыл, 88 ... - Ал кемпірқосақтың қанша түсі бар екенін және сол түстердің қандай ретпен ... ... бе?
- 7 ... түсі бар. << Ал түстерінің ретін ұмытпас үшін мына сөзді жаттап ал: <<��������������������өзі ... ... Осы сөйлемдегі әрбір сөздің бас әрпі кемпірқосақтағы бояу түсінің бас әрпімен бірдей>>.
... ... ... ... бұрын автор жайында қысқаша мәлімет беріп өту. Тақырыбына <<���������������������������������������������... ... ... Олай ойлауыңа не себеп болып тұр? Нені негізге алып ... ... ... алу>> ... ... оқушыларға тізбектеп оқыту.
Сөздік жұмысын жүргізу.
Қалай ойлайсыңдар, әңгіменің негізгі ойы ... Бұл ... ... нені ... ... ... ... деп берген екен?
Жаңа ұғымдарды, жаңа ... ... ...
... ... ... ... талқылау.
Бұл оқиғаны топта талқыламас бұрын, біз қазір кемпірқосақтың түрлі түсі бар мойынорағыштарды тағып алайық. ... ... ... ... ... ... ... жер әлем жаңарып, тіршілік нәрімен сусындағанда, тазарғанда шығады. (Әр топқа өз қалауы бойынша түстерді таратып беру.)
... ... ... түсі қызыл, ендеше қызыл түсті мойынорағышты тағалық. Қызыл түс шынайылықтың белгісі болып келген, осы түс ... ... әке мен ... ішкі жан ... ... ... ... жан дүниесінде не болып жатыр деп ойлайсыңдар? Бір сәтке өзімізді солардың орнына қойып ... ... ... немесе баласы әкесін қандай деңгейде жақсы көреді екен. Әкесі немесе баласы сезімдерін әңгімеде көрсете білді ме? Олардың ... ... ... ... ... ... борышын өтеу сияқты міндеттер әңгімеде қалай орын алған? Әңгіме соңында олар қандай жағдайда болды?
2-топ. Қызғылт-сары ... ... ... топ жаңа ... ... жаңа ... нәрінің белгісі, ендеше әңгімедегі келеңсіз жайт неге орын алды? Оған себеп болған не? ... ... ... стратегиясын пайдалануларыну.)
3-топ. Сары түс бізге бұл ... тек ... ... ... ... ... ... пайдасы болғанын анықтайды. Яғни, тәрбиелеудің де түрлі тұстары болатынын қарастырады. (<<����������������� ... түс - бұл ... адамдары. Бұл топ бізге болған жайды суреттеп, өлең немесе жазудың түрлі ... ... ... ... шығарманың бір түрін көрсетуі керек.
5-топ. Көгілдір түс - бейбітшіліктің, ынтымақтың белгісі. Ендеше ... ... топ осы ... ... <<��������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������ла ... бұл ... жазу ... ... Топ ... ... - Өмірде әрбіріміздің басымызда әртүрлі жағдайлар кездесіп жатады. Біз бүгін осындай ... ... ... ... оған ... баға ... бақылап көрдік. Олар бізді шыдамды болуға, дұрыс шешім қабылдай білуге, өз эмоциямызды сырттай бақылап, өмірлік сабақ алуға көмектеседі. Яғни, ... ... ... өздеріңе деген қамқорлығын түсіне аласыңдар. Тек осылай ғана өзімізге пайдалы жақтарын ала аламыз. ... ... әр ... ... ... әр ... мойынорағышын тағып тұратын болсақ, біз неге жетер едік?
Балалардың жауабын тыңдау.
III. Ойтолғау.
- Біз ... өте ... ... ... ... ... көптеген сұрақтарға шешім таба алатын жеке тұлға екендіктеріңді көрсете білдіңдер. ... ... ... ... Алдымызда жатқан суреттерді алып, осы суретімізге қарап отырып <<�������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������Үйге ... ... бүгінгі талдаудан кейін тағы қайтара оқып, мазмұндауға дайындалу. Қалай ойлайсың, сабақтағы талдағанға дейінгі оқу мен ... ... ... бар ма? Бар ... қандай ой түйдің, эссе жазып келу. Енді өзің осындай жағдайға тап болсаң, шешімін табу үшін қандай талқыға салар едің?
Пән: Психология