«Өкініш» М.Қуанышбеков

Батыс Қазақстан облысы Жәнібек ауданы Жәнібек ауылы Жалпы білім беретін Т.Жароков атындағы орта мектебінің ІІ (негізгі) деңгейлі сертификатталған бастауыш сынып мұғалімі НАРИНОВА НАЗИМГАНЫМ МУСИНОВНА Пәні Әдебиеттік оқу 4ә сынып Сабақтың тақырыбы: «Өкініш» М.Қуанышбеков Оқушылар үшін 1.Мәтін мазмұнын түсініп, мәнерлеп оқуға машықтанады. оқу нәтижелері: 2 .Біреудің затын рұқсатсыз алуға болмайтынына көздері жетеді. 3. Біреудің затын рұқсатсыз алу да ұрлықтың бір түрі екенін біледі. 4.Осындай жағдай
      
        
Батыс Қазақстан облысы Жәнібек ауданы Жәнібек ауылы
           ... ... ... Т.Жароков атындағы орта мектебінің

        ІІ (негізгі) деңгейлі ... ... ... ...                        ... ... ...                ... оқу                                        |4ә ...                               ... ...  ...  М.Қуанышбеков                                                                       |
| ... үшін      ... ... ... мәнерлеп оқуға машықтанады.                                         ... ...     |2 ... затын рұқсатсыз алуға болмайтынына көздері жетеді.                                |
|                    |3. ... ... ... алу да ұрлықтың бір түрі  екенін біледі.                          |
|                    ... ... ... ешкімге зиянын тигізбей тығырықтан шығуды көздейді.                 |
|                    ... ... ... ... соңы өкінішке әкелетінін түсінеді.                        ...            ... оқу ... ... 4 ... «Алматыкітап» баспасы 2011 жыл           |
|Сабақта ...   ... ... түсініп оқиды.                                                               ... ...    ... ... істің соңы жақсылықпен бітпейтінін түсінеді.                               |
|                    ... ... мен өз ... ... ...                                        |
|                    ... ...  өз көзқарасын білдіреді.                                                |
|                    ... ... ойды таба ... .                                                         |
|                    ... өз ... ... айтуға үйренеді.                                                   ... ... ...  ...                                                            ...        |2. ...                                                                                   |
|                    |3. ... ... ... ...                                                     ...         |Сыни тұрғысынан ... ...                                                                ...          ... үшін ... және оқуды бағалау                                                         |
|                    |3. ... ... ...                                                                  ... ...     |СТО, Блум ... Бағалау картасын қолдану                  ... ...                  |
|                    |                                                                 |2. ... ...             ...   ...        |Міндеттері  |Мұғалімнің            ... ...           ...   ... |
|        |барысы       |            ...               |                           |             |              |
|2 мин   ... ...  ... «Шаттық        |Ауызша       |СТО (Миға     |
|        ...       |ық ...    ... «Шаттық     |шеңберіне» тұрып,          |сұрақтар қою ...       |
|        |             ...      ... ...    ... ... айтады.|             |              |
|        |             |            ... ...    ... таңдаған смайлик-тер|             |              |
|        |             |            ... ... (6 не ... 3топқа бөлінеді.   |             |              |
|        |             |            ... 3 топ)       |                           |             |              |
|6 мин   |Үй           ...      ... ...      ... беру:          |Әр топтан 1  |Өз ...    |
|        ... ...     ... ...       |Алдын-ала дайындалған      |оқушы шығып, ...   |
|        ...      ... ... ...     ... бойынша топтар болып|жоспар       |дәлелдейді.   |
|        |             ...    ...              ... ...           ...      ...    |
|        |             ...        ...            |І топ- ...            ...     ... пен   |
|        |             |            ...           |сырқаттануы                ...   ...  |
|        |             |            ... 3.Өкініш|ІІ топ-Ауруханада.         |шапалақтау   |пайда болады. |
|        |             ... ... ... емес, |ІІІ топ- Өкініш            ...       |              |
|        |             ...     ... ...     |І топ- ... ... емес, |бағалайды    |Оқушылар-дың  |
|        |             |            ...              ... ... ... |Әр топтан    |белсенділігі ,|
|        |             |            ... ...      |ІІ топ- ... ...     |1 ...      ... ...   |
|        |             |            ... ... ой   ... оқытып, ой       ...       ... ...        |             |            ...              ...                   ...    |«Түртіп алу»  |
|        |             |            |3.Өз ... ...   |ІІІ топ- Өз ... өткен |топтар       |стратегиясы   |
|10 мин  |             |            ... ...       ... ... болатын    |бір-бірінің  |              |
|        ... ... |Өз ...               ... ...     ... «қол |              |
|        ...         |өткен достар|түсініспеушілік туралы|әңгімеле.                  ...     ...    |
|        |             ...   ...             |                           ...       |жауап бере-ді,|
|        |             ...    ... ...       |Сол ... ... ішкі    ...   |ойларын       |
|        |             ... ...   ... ... ...     |Түсініп      ...    |
|        |             ... ... ... ...   ... ...           |оқы-ғандарын |айтуға        |
|        |             ... ...      ... ... ...   |баяндайды.   |ма-шықтанады. |
|6 мин   |             ... ... ...      ... ...       ...       |              |
|        |             ...        ...                ...                    ...  |              |
|        |             ...    ... ойын       ... болып жұмыстанады.  |жұмысын      |              ...    |             ...     |3. ... ...     |                           ...    |              |
|        |             ... жазу   |                      |Үш топ ... ...  ...     |              |
|        |             |            ... ... бола     ... 1оқушыдан шығып,    |арқылы       |              |
|        |             |            ... Онда ... ...                     ...   |              |
|4 мин   |             ...    |не бар?» тақырыбында  |                           |Өз           ... ...        |             ...     ... жазуды ұсыну     |Оқушылар  өздеріне берілген|ойларын-дағыл|              |
|        |             |            ... ...      ... «Автор           |арын жүйелеп |              |
|        |             |            ... ... ... ... ... , ... |жазуға       |              |
|        |             |            ... ...      ... ... ...  ...    |Пән ...    |
|5 мин   |             ...   ... ...   ... ...        |Бағаланады.  |байланыс      |
|        |             ...        ... іс.           |                           ...     |              |
|        |             |            ... ... бала   ... тауып жазады:      |тақырып      |              |
|5 мин   |             |            ... ...    ... қапы ...  ...  |бойынша      |              |
|        |             |            ... ... ... ... ...      ...      |              ...    ...       ... құру |синоним тауып жазуды  |қапалану, күйіну, өкіну.   |жүйелеп айтып|              |
|        |             |            ...                 |                           ...    |              |
|        ... тапсырма|Кесте       ... ... ...  |Әр топ ... ...    |             |              |
|        |             ...     |Постер қорғауды ұсыну |құрып, қорғайды.           |             |              |
|        |             |            |                      |                           |             |              |
|        |             ... ... пен       |                           ... ...              |
|        |             |не ...   ... сабақты       |                           ...      |              |
|        |             |            ... ...    |Кестені толтырады          |постер       |              |
|        |             |            ...              |                           ...    |              |
|        |             |            ... ...      |Әңгімені өз ойларымен      |             |              |
|        |             |            ... ... ... ... ...        |             |              |
|        |             |            ...                  |                           |             |              ...                                    ...      
    

:


Жүктеу

Мұғалім ісі сырттай қарапайым болғанмен – тарихтағы ең ұлы істің бірі

К.Д.Ушинский

Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить


Зарабатывайте вместе с нами
Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Мы работаем для Вас 5 дней в неделю.
Время работы 09:00 - 18:00

Email:

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть
Көмек / Помощь