Бұрыштар, олардың түрлері тақырыбына қайталау сабағы, 5 сынып
Сыныбы: 5 г сынып Күні: 24.10.13 Бұрыштар, олардың түрлері тақырыбына қайталау сабағы Сабақтың мақсаты: а) білімділігі: Бұрыш және бұрыштардың түрлері бойынша өткен сабақтарды қорытындылау мақсатында оқушылардың білімдерін тексеру ә) дамытушылығы: Оқушылардың ой өрісін кеңейтіп есте сақтау қабілетін шыңдау, оқушылардың білімге қызығушылығын арттыру. б) тәрбиелігі: оқушылардың белсенділігін арттыру, жауапкершілікке, өз бетінше оқуға, ізденуге, еңбектенуге тәрбиелеу. Сабақтың түрі: Қорытынды қайталау, ж
... 5 <<������ ... ... ... олардың түрлері тақырыбына қайталау сабағы
Сабақтың мақсаты:
а) білімділігі: Бұрыш және бұрыштардың түрлері бойынша өткен сабақтарды қорытындылау мақсатында оқушылардың ... ... ... ... ой-өрісін кеңейтіп есте сақтау қабілетін шыңдау, оқушылардың білімге қызығушылығын арттыру.
б) тәрбиелігі: оқушылардың белсенділігін арттыру, жауапкершілікке, өз бетінше оқуға, ізденуге, ... ... ... ... ... ... құрал жабдықтар: транспортир,сызғыштар,үлестірмелі карточкалар, дөңгелек, секторлар
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі: а) амандасу ә) ... ... б) ... ... ... ... ІІ. Негізгі бөлім : Бүгінгі сабағымыздың мақсаты бұрыш және оның түрлері тақырыбын қорытындылау қайталау сабағы.
Сыныпты 2 топқа ... ... ... ... өткізіледі:
<<�������������������������������������������������������������������������������������������������������������������� әріптері бар өрнек қалай аталады?
2. Тік төртбұрыштың ауданы неге тең?
3. Шаршы дегеніміз не?
4. Бұрыш дегеніміз не?
5. ... ... ... не
6. ... ... не?
7. Бұрыштың өлшем бірлігі қалай аталады?
8. Тік бұрыш дегеніміз не?
9. Сектор дегеніміз не?
10. ... ... 10см, ... нешеге тең?
(2-топқа)
1. Теңдеу дегеніміз не?
2. Тік ... ... неге тең?
3. ... ... ... не?
4. ... ... не?
5. Жазыңқы бұрыш дегеніміз дегеніміз не?
6. Диаметр дегеніміз не?
7. ... ... ... ... аталады?
8. Толық бұрыш қанша градус болады
9.Биссектриса дегеніміз не?
10. ... ... ... ... ... тапқыр>> (есептер шығару)
1.Оқушыларға карточкаларда жазылған бұрышқа арналған есептер таратылады. Тақтада бірнеше секторлар ілінген, әрқайсының ... ... ... ... ... ... қай топ бірінші құрастырады екен.
2.Тақтаға екі топқа төртбұрыштар (ромб, параллелограм) сызылады, оқушылар бұрыштарын транспортирмен өлшеп олардың қосындысын табу ... ... ... ... ... санағанда, Керек ол бізге ауадай, Айтыңдаршы бұл қандай сан, Жан жағаңа қарамай. (натурал сан)
... - ... ... де, Жете ... ... ... ... кесінді, Шыққан тегін білсе де. (түзу)
3.Жоқ өзінде бас та, қас та, мойын да, Ұзындығы жазулы тұр ... ...
4. Елу ... ,екі ... (екі ... ара)
5. Нүктеден,екі сәуледен құралған Айтшы бұл не екенін? ...
6. ... ... ... Екі ... бір ... ... Бұл зат әр оқушыға қажет. Тіпте, мектепке әлі бармайтын бүлдіршіндер оның болғанын ... ... ... оқушыларында ол көп болады. Мұғалімдер оларды үйлеріне әрлі - берлі тасып ... Бұл ... 8.Бұл зат ... ... ... деп айта ... Бірақ, кішірек сыныптың оқушылары қызық көріп аналарына сатып алғазады. Ал жоғарғы ... ... ол өте ... Оны олар ... ... ... ал ... білмейтін бірдеңені тауып алу үшін қолданыланы. Бұл не? (ұялы телефон)
9. Бүлдіршіндер сұрағы: <<������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������ІҮ. <<�������������������������������ол ... 2 есе кемітіп, нәтижесінен 18 санын азайтқанда 14 саны шықты. Әлібек қандай сан ойлады.(64) 2.Данияр ... ... ... ... ... 1 кг; 3кг; 1кг; 2кг; 2кг ... ... аулаған балықтарының массасы неше килограмм?(9)
3.Машина бір күнде 8 га жерге картоп отырғызды. Ол 104га жерге неше ... ... ... ... 4. 6 мен 9 ... ... 4 пен 2 ... айырмасына бөліңдер.(27)
5.Ұзындығы 3 см, ал ені 2 см болатын тік төртбұрыштың ауданы неге ... ... 12-ге, ал ... 35-ке тең ... жай ... ... ... есептер) 1.Төртбұрыштың бір бұрышын кесіп тастаса қанша бұрыш қалады? 2.Қандай бөшкеге су құюға болмайды?
3.Қатар тұрған натурал үш ... ... және ... 6-ға тең. Бұл ... ... ... 4-мысық бар, әр мысықтың алдында 3-мысықтан. Бөлмеде Барлығы қанша мысық бар?
V. Қорытындылау.
Үйге тапсырма: §11. №175, №176
Оқушыларды бағалау. ... ... ... ... ... ... олардың түрлері
тақырыбына қайталау сабағы
... ... ... ... К.А.
... - 2013 ж.
Пән: Биология